Homo Stultus (UPDATE)

2012.03.13. 14:49

Rövid poszt, hirtelen felindulásból.

 

Szóval van az a típusú ember, akinek ha nincs igaza, akkor is igaza van.

Ma - kivételesen - nem kioktató stílusban próbáltam elmagyarázni egy ismerősömnek, hogy teljesen fölöslegesen húzta fel saját magát valamin, mert az nem úgy van, ahogy ő gondolja. Miután 2-3 részletben sikerült megmagyaráznom, hogy miben téved, és miért is fölösleges az idegeskedés, természetesen kiderült, hogy ő mindezeket tudta, és ne legyek kioktató. Nem voltam az. Általában az vagyok, de ma nem voltam az. Ma segíteni próbáltam átlátni valamit, amit nem csak ő, de nagyon sokan mások sem mindig értenek. Arról a törvényről van szó, amely korlátozza a dohányzást kis hazánkban.

A hír24 portálon megjelent egy cikk "Cigistop: a lakás is tiltott zóna lehet" címmel, melyben azt írták, hogy ha a lakásod munkahely, akkor bizony, nem gyújthatsz rá. Erre többen is felkapták a vizet, hogy milyen jogon jön állambácsi ahhoz, hogy a saját lakásában megtiltsa a dohányzást. Ezt a félreértést, és az ebből fakadó "hisztériát" próbáltam csillapítani, és elmondtam, ez akkor hatályos, ha az ingatlanod székhely, illetve telephely, így munkahelynek minősül, de ha csak szimplán hazahordod a munkádat, és otthon végzed el, az nem ugyanaz.

Erre megkaptam a pofámba, hogy kioktató vagyok, és hozom a formámat, majd a dolog személyes síkra terelődött, már nem is a cikkről volt szó, a lány már csak a saját büszkeségét mentette, mert hiszen ha nincs igaza, akkor is igaza van. Az egész körül-belül fél óra alatt játszódott le.

A vége természetesen az lett, hogy - néhány gyalázkodó facebook poszt után - a lány letiltott.

Nem sajnálom, megmondom őszintén. Egyáltalán nem.
Már csak azért sem, mert amúgy sem olyan a kapcsolatom a lánnyal, ami miatt ezt veszteségként élem meg.

Ebben a fél órában el lettem mondva kioktatónak, okoskodónak, porba szolgának (ami mellesleg nem egészen tudom, mit is akar jelenteni), kiderült, hogy egy senki vagyok, aki gürizni, és tanulni kezdett, hogy kiemelkedjen valamivel a többi porba szolgából (még mindig nem tudom, mit akar jelenteni, pedig nagyon gondolkozom rajta), elvégeztem "egy kis szar iskolát", és emiatt fölötte érzem magam mindenkinek, aki emberileg, rangban, és mindenhogy fölöttem áll, majd a lány felhozta, hogy ő visszakövette a vérvonalát, és van benne grófi ág, én meg a névrokonommal együtt büszke lehetek magamra. Ezek után megkérdezte, én mit tudok felmutatni, de mikor megírtam volna, hogy a névrokonom nem is névrokonom, mert csak felvette a nevet, már nem tudtam elküldeni válaszomat, mert letiltott.

Értem én, hogy senki nem szereti, ha kijavítják, én sem szeretem. De van bennem annyi, hogy ha láthatóan tévedtem, azt azért böcsülettel belátom, és elnézést kérek érte. De nem próbálok megalázni senkit, nem mondom el mindennek, majd nem akadályozom meg abban, hogy szabadon véleményt nyilváníthasson az általam elmondottakról.

Azt is megértem, hogy az ember szeret büszke maradni, és ezért gyakorlatilag bármit képes elkövetni, de az nem igazán fér a fejembe, hogy mitől büszkébb az, aki - miután nyilvánvalóvá vált a tévedése - nem felemelt fejjel látja be, így valóban megőrizve büszkeségét, hanem alattomos, gusztustalan, és megalázó dolgokat művel, azt gondolván, ettől ő marad a "Jani".

Azért tanulságos is volt ez az egész, mert legalább megbizonyosodhattam afelől, hogy az iskolázottság és a munka nem járul hozzá szervesen az emberi intelligenciához.

Érettségivel, szakmával, okmányirodai munkával is lehet valaki ostoba ember.

 

Aztán persze lehet, hogy tévedek, ez esetben elnézést.


UPDATE: Minek utána kiderült, hogy nem letiltva lettem, hanem törölve, sikerült szemezgetnem egy picit, hát tessék:
 

Óhhh írt rólam egy blog bejegyzést :DDDD mekkora egy idióta sznob fasz is vagy te :DD Igen én vagyok az ostoba igazad van, még mindig szeretném kiemelni te értelmes nem letiltottalak basszameg hanem töröltelek az ismerőseim közül mert ez már a sokadik minden lében okoskodásod volt. A másik meg, hogy az egyik seggnyalótokkal levélbe linkeltetitek nekem a nyomorult blogodat? Ez mi :D Nem bírod megírni te szerencsétlen :D Úristen ... Ha már olyan kemény voltál, hogy egy bejegyzéstél szántál nekem akkor már lehettél volna olyan bátor is (ahogy te fogalmaztál "Jani" ), hogy a nevemet is oda írod ... Tudod nem én vagyok az az ember akinek "akkor is igaza van mikkor nincs" ha nem pont saját magad, neked csak az fájt, hogy a reakcióm az írásaidra egyfajta tükörképet mutatott arról, hogy Te magad milyen vagy a mindennapokban ;)) Ennyit rólad meg az értelmes minden lében TŐGY húgodról is :DDD
  • Ez 2 embernek tetszik.
    • Szim Ci csak kár hogy ettől egy ugyan olyan senkiházi csicska maradtál mint előtte is :c


És a posztban említett poszt, hiánytalanul:
 

Az ilyen senkiknek muszáj valamivel kitűnniük a többi porba szolga közül :D Jellemző de hát akinek már a gyermekkora szegény és silány volt ... ugyan mit is várhatnánk ha nem ezt a túlbuzgó értelmet és szinte ordító felhívást arra, hogy adjunk egy csipetnyi figyelmet. Szomorú. :DD :c
    • Szabolcs Bencsik Aki szegényen nő fel odafigyélés nélkül az általában börtönben vagy az utcán kötki!
      Az ilyenek nem orditva kérik, hanem késsel kényszeritenek!
    • Szim Ci jha, de van a másik véglet ... :)) Aki elkezd gürizni meg tanulni, hogy kitűnjön ... csak rendszerint ha elvégez egy kis szar iskolát már azt hiszi, hogy a hárvárdon végzett kb :DDD És akkor azt hiszi felül kerekedhet azokon akik emberileg rangilag meg mindenhogyan felette állnak :D na mindegy ....
    • Szabolcs Bencsik Adom,ez igy igaz!
      De én soha nem engedtem és nem is fogom, hogy egy bunko paraszt szakmunkásképzős valami lenézzen engem!
      Pont ezért ugatnak be sokan mert oda tolom a véleményt:D
    • Szim Ci Nyugi Én sem :)) már nem is idegesítem magam. Szimplán lenézem az ilyet ..
    • Boglárka Kádár szimi, neked milyen rangod van, de most őszintén? Aszfaltbetyár? :D
    • Szim Ci Köhöm Téged kérdeztelek ?:D És neked milyen van ? Tőgyes?:)) Hagyuk szerintem ...
    • Szim Ci De látom megint jön a Kádárság :DD Lassan már olyanok lesztek mint a Deviantok :D ... Sebaj érti aki érti :D
    • Zolcsíí LoneWolf Nos,ez a sztereotíp meglátás,meglehetősen rosszul érintett.
      Én speciel,nem éppen származom "rangos családból", elvégeztem (ahogy ti mondjátok) egy "szaros iskolát"...
      Mégsem képzelem magam többnek,de kevesebbnek sem!
      Nem én választottam meg,hogy hová szülessek meg.
      Részemről ennyi.
    • Szim Ci Mellesleg jelenleg kutatom vissza a családfánkat és van grófi vonal ;)) Te mit is tudsz felmutatni ? Kádár mmm arra büszke lehetsz :D ... Igazi Hazafi volt a névrokonotok :D
    • Szim Ci Zolcsi nem általánosítok szerencsére az ebek megszagolták kire is gondolok és máris jött a családi bevédés :D Hajaj mert a tőgyes aránytalan Kádár lány akkorát oltott mint a fene .. előbb a saját háza táján kéne sepregetnie egy icciri picirit hogy mikor melyik palijához megy vissza :"DD
    • Szim Ci Utálom am ezta családot mert kajak olyanok kb mint a Deviantok csak ezek vérszwerint is tartoznak egymáshoz :D nem semmi :D
    • Zolcsíí LoneWolf Én ezt mind értem cicc...De szerintem nem az őse által lesz valaki egy emberből...
      Hanem a benne rejlő értékek miatt.
      S az,hogy általában a nemes vér sarjai intelligensebbek az úgy mond alattuk álloknak,az már mellékes,mert minden retegben van kivétel!=)
      Ha érted mire asszociálok.=)
    • Zolcsíí LoneWolf Amúgy ha valaki ennyire mentálisan retardált,akkor arról nem érdemes tudomást venni .;)
    • Szim Ci én értem ... nem is úgy értettem hogy epic mindenki de ezek tipikusan olyanok ... más hajába a szálkát magáéban a gerendát sem ...
    • Tamás Galambos szimi az h letiltod hogy ne tudjon vissza írni, aztán írsz egy olyan kommentet ami neki szól szerintem elég nagy parasztság de nem azért
    • Szim Ci nme tiltotam le :D töröltem :DDD tőlem bemásolhatod neki :d nem lett tiltva csak enm az ismerősöm mert kurvára idegesítő a hülye bátyjával együtt :DDD Megértem hogy a Bija mért utálja :D
    • Szim Ci Mellesleg a szerencsétlen ha már olyan éles elméjű akkor ha nem az ismerősöm még tud levelet írni mivel az nincs offolva ha nem az ismim akkor sem ;)) Nyugodtan leírhatja :D az más dolog hogy el sem olvasom hanem kitörlöm amit ír mert magasról szarok rá :D

Parancsolj:)
 

Szerző: T.A.

2 komment

Címkék: homo cigistop stultus

A bejegyzés trackback címe:

https://osszvisszelet.blog.hu/api/trackback/id/tr144314256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rabyn 2012.03.15. 16:08:23

Anyám, hogy ez a csaj mekkora hülye.:) Hallod ez napiszar epic!:)

why-att · http://whyattblog.blogspot.com 2012.03.24. 09:13:16

Hasonló a véleményem az előttem szólóéval. Végigolvastam a bejegyzést és csak fogtam a fejem, hogy mit hadovál össze-vissza. Az önlejáratás magasiskolája.
süti beállítások módosítása